Evenement

🌿 Buddywandeling, wandel je gezellig met ons mee? (bij slecht weer verhuizen we de avond naar binnen)

🌿 Wandel je gezellig met ons mee?

Elke maand organiseren we een wandeling in één van de dorpskernen van de gemeente Lochem. Zo leren we elkaar én de omgeving beter kennen. Iedereen is welkom!
Of je nu al buddy bent of gewoon nieuwsgierig bent naar Buddy to Buddy, sluit vooral aan. Ook vrienden, buren of familie mogen gezellig meewandelen!

Het is prachtig om te zien hoe nieuwkomers (mensen met een vluchtachtergrond) en Nederlanders tijdens het wandelen stap voor stap kennis en verbinding maken. 🫶

De volgende wandeling is op woensdagavond 13 augustus in Lochem.

• Tijd: 19.00 uur
• Startpunt: parkeerplaats Station Lochem
• Adres: Stationsweg 1, 7241 GN Lochem

Tip: Neem bij zomerse temperaturen een flesje water mee.
🚗 Kom je van buiten Lochem en heb je geen vervoer? Laat het ons weten, dan kijken we of je met iemand mee kunt rijden.

Slecht weer?
Dan verplaatsen we de activiteit naar binnen en maken we er een gezellige avond van in het Buddycafé, in het Stadscafé van het Stadshuus. We kunnen daar koffie, bijkletsen, een spelletje of lekker op een gitaar pingelen!
Houd dit bericht én onze Instagram/Facebook goed in de gaten voor eventuele updates.

• Meer info of vragen?
• Mail: lochem@buddytobuddy.nl
• Bel of app: 06 23 32 62 98

Tot dan! 🥾

Wanneer
2025-08-13
19:00:00

Waar